Vad skulle du göra om du fick 10.000 kr ?

Ibland är det roligt att leka med tanken. Tänkt dig om du fick 10.000 kr, vad skulle du göra då ?

Om jag skulle få 10.000 kr skulle jag satsa på att utveckla mina hemsidor, unna mig en resa för att få lite avkoppling, bjuda på en lite fest med mina kära vänner med god mat.

När du har tänkt ut vad du skulle vilja göra med 10.000 kr, så vet du vad du ska göra, nästa steg är att fyndera på hur du ska göra för att få in lite extra pengar för att kunna göra de saker som du vill göra.

Det låter som en omöjlig uppgift att få in extra pengar, men det är möjligt. Det gäller bara att fynderar lite på det och inse att det finns lite olika alternativ att välja mellan.

Har du guld hemma som endå bara ligger i byrålådan ?

Då finns det sidor på internet där de köper ditt guld.

Kommentarer